مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 18:452020-10-19حوادث

کشف 96 درصدی جرایم فضای مجازی در آمل


فرمانده انتظامی آمل با اشاره به کشف 96 درصدی جرایم فضای مجازی در این شهرستان گفت: با کاهش 50 درصدی جرایم فضای مجازی طی سال جاری توانستیم اقدام خوبی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نعمت الله آزادی عصر امروز در نشست با عوامل انتظامی به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت ناجا، اظهار کرد: پلیس در بخش های مختلف همیشه آماده خدمت به مردم بوده و توانسته تاکنون در شهرستان آمل کارنامه مطلوبی از خود برجای بگذارد.

وی افزود: امروزه با گسترش فضای مجازی و همه گیر شدن آن در جامعه با جرایم متفاوت در این بخش روبرو هستیم هرچند با تلاش پلیس فتا، شهرستان آمل طی سال گذشته رتبه نخست استان را از آن خود کرده بود.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به کشف 96 درصدی جرایم فضای مجازی در این شهرستان، تصریح کرد: با کاهش 50 درصدی جرایم فضای مجازی طی سال جاری توانستیم اقدام خوبی داشته باشیم.

این مسؤول با اعلام بیش از 32 هزار تماس مردم با مرکز فوریت های پلیسی 110 طی سال جاری، ادامه داد: تعداد 19 هزار و 500 تماس در این بین منجر به اقدامات عملیاتی شد و 12 هزار و 500 مورد به صورت مشاوره ای و راهنمایی بوده است.

آزادی با بیان تشکیل 12 هزار پرونده در کلانتری و پاسگاه ها از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان آمل، افزود: یک هزار و 410 مورد پرونده در مرکز مشاوره و مددکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 96 درصدی جرایم فضای مجازی در آمل

کشف 96 درصدی جرایم فضای مجازی در آمل