مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 18:002020-10-19اقتصادي

افزایش 30 درصدی صادرات غیرنفتی از گمرکات آذربایجان شرقی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از افزایش 30 درصدی ارزش صادرات کالاهای غیرنفتی از گمرکات استان در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- حبیب امین زاده همزمان با فرارسیدن روز ملی صادرات، با ارائه گزارشی از سیمای صادراتی استان و تأکید بر توسعه صادرات در برنامه های ابلاغی وزارت صنعت، افزود: صادرات در شرایط فعلی کشور، یکی از شریان های اصلی اقتصاد بوده و حفظ آن نیازمند همت عمومی است.

وی با بیان این که مجموعه سازمان صمت استان به عنوان یک دستگاه خدمتگزار، به ویژه در شرایط تحریمی در تلاش است تا بیشترین خدمات را به صادر کنندگان استان ارائه دهد، افزود: با تسهیل امور صادرات کالاها در زمینه بازگشت ارزهای صادراتی نیز اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به بخشی از تمهیدات و مساعدت های خاص پیش بینی شده درمورد کارت های بازرگانی و ایجاد تسهیلات برای صادرات کالاهای تولیدی، اظهار کرد: آماده دریافت پیشنهادات بازرگانان و تجار به منظور تسریع و تسهیل فرآیندها هستیم.

امین زاده با اعلام این که امسال یکی از ارکان برنامه های جهش تولید، توسعه صادرات غیر نفتی است، تشریح کرد: فرآیند صادرات کالاها، ایجاد بازارهای جدید صادراتی و شرایط رقابتی قابل قبول، در جهت تحقق شعار سال خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی صادرات غیرنفتی از گمرکات آذربایجان شرقی

افزایش 30 درصدی صادرات غیرنفتی از گمرکات آذربایجان شرقی