مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 14:502020-10-19اقتصادي

لزوم رونق اقتصادی مرزهای ایران و عراق با همکاری وزارت صمت


ایلام ظرفیت های مهم و عمده ای در بخش صنعت و معدن دارد که با کمک و مساعدت وزارتخانه صمت می توان در جهت توسعه و ایجاد اشتغال قابل توجه استان از آن استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت با مسوولین ارشد استانی دیدار کرد؛ در این دیدار که نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند؛ علیرضا رزم حسینی وزیر صمت، ضمن تشکر از زحمات و تلاش های استاندار ایلام و نمایندگان استان در پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به استان با افزایش تسهیلات تبصره 18 استان موافقت کرد و گفت: وزارت صمت آمادگی دارد که در جهت رونق اقتصاد مرز با طرف عراقی تهاتر انجام دهد.

وی همچنین از ابلاغ آزاد سازی معادن تاریخ گذشته استان خبر داد و افزود: در راستای ایجاد اشتغال بیشتر با اختصاص یک شهر به عنوان پایلوت اشتغال خرد در استان موافقت می شود.

ظرفیت های مهم و عمده ایلام در بخش صنعت و معدن در ادامه نیز سلیمانی دشتکی استاندار ایلام خواستار مشارکت بیشتر شرکت ها و هلدینگ های سرمایه گذاری وابسته به وزارت صمت در بخش صنعت و معدن استان شد و گفت: ایلام ظرفیت های مهم و عمده ای در بخش صنعت و معدن دارد که با کمک و مساعدت وزارتخانه صمت می توان در جهت توسعه و ایجاد اشتغال قابل توجه استان از آن استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رونق اقتصادی مرزهای ایران و عراق با همکاری وزارت صمت

لزوم رونق اقتصادی مرزهای ایران و عراق با همکاری وزارت صمت