مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 13:552020-10-19اقتصادي

معضل بالاآمدن آب در فولادمحله مهدیشهر سمنان


بالا آمدن سطح آب در روستای فولاد محله مهدیشهر، زندگی مردم این روستا را با مشکل مواجه کرده است.

- ایسنا/سمنان فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت: بالا آمدن سطح آب در روستای فولاد محله مهدیشهر، زندگی مردم این روستا را با مشکل مواجه کرده است.

عبدالرضا میقانی 28مهرماه از بهبود نسبی مشکلات فولادمحله ای ها خبر داد و گفت: برخی اقدامات در مدیریت پیش آمده در روستای فولاد محله را که در حیطه ی مسئولیت فرمانداری بود به انجام رسانده و بحمدلله نسبت به گذشته از وضعیت بهتر و با ثبات تری برخوردار شده است.

فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه در چند روز گذشته به اتفاق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بازدیدی از روستای فولاد محله به انجام رسانده و وضعیت را رصد و پیگیری کردیم ادامه داد: در چند ماه گذشته اقداماتی از سوی برخی دستگاه های مسئول در این روستا به انجام رسیده که لازم است در ابتدا، اصل موضوع به فرجام رسیده و سپس اقدامات اصلاحی صورت گیرد .

وی با اشاره به تعدد قنوات در فولادمحله و مناطق پیرامونی آن تصریح کرد: لایروبی قنات های فولاد محله می تواند در رفع مشکل بالا آمدن سطح آب و یا کاهش میزان خسارات بسیار موثر باشد .

وی گفت: حوزه آبخوان منطقه فولاد محله از منابع آبی چشمه علی دامغان بوده و براساس قانون جزو مناطق ممنوعه از نظر برداشت از آب های زیر زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل بالاآمدن آب در فولادمحله مهدیشهر سمنان

معضل بالاآمدن آب در فولادمحله مهدیشهر سمنان