مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 13:102020-10-19اقتصادي

با پیک موتوری تی نکست برنده فروشگاه های اینترنتی شوید


تی‌نکست اولین و بزرگترین استارتاپ ارائه کننده سرویس تحویل در همان روز (Same-day delivery) از طریق ارسال بسته در همان روز با چالش هایی مواجه بودند که این روزها تی‌نکست به خوبی آن‌ها را شناسایی کرده و سرویس های با کیفیتی را به مشتریانش ارائه می کند.

تی نکست برای تمام فروشگاه های اینترنتی زیر ساخت عملیاتی (هاب مرکزی) و ناوگان استخدامی تی نکست (نکست یاران) کسب و کارها را قادر می سازد تا فارغ ازتعداد مرسولات در پنجره های زمانی مختلف بسته های خود را به دست مشتریان خود برسانند.

بستر نرم افزاری تی نکست پذیرای روزانه چند هزار بسته بنگاه های تجاری بزرگ، کسب و کارهای آنلاین و خرده فروشان اعم از فروشگاه های اینترنتی و تلگرامی و اینستاگرامی و همچنین کسب و کارهای آفلاین است.

تحویل در همان روز یا Same day delivery برگ برنده کسب و کارها تحویل در همان روز، جذابترین سرویس ارسال بسته است که در حال حاضر به کسب و کارها ارائه می شود! این سرویس که مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته، اجازه می دهد تا در یک یا چند نوبت روزانه ارسال داشته باشند، هرچه تعداد پنجره های زمانی بیشتر باشد به این معنی است که شما با هزینه معقول اما سرعت بیشتر بسته های مشتریان را به دستشان می رسانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پیک موتوری تی نکست برنده فروشگاه های اینترنتی شوید

با پیک موتوری تی نکست برنده فروشگاه های اینترنتی شوید