مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 13:052020-10-19سياسي

برخورد قاطع با سگ گردانی اولویت اجرایی پلیس در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت تدوین بیش از 100 برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، از ورود جدی پلیس به بحث مقابله با سگ گردانی در خیابان ها و اماکن عمومی یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که امسال 124 برنامه محوری در دستور کار ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد قرار گرفته است، اظهار کرد: از تعداد کل برنامه های در دستور کار 90 درصد فرهنگی و اجتماعی و ما بقی در حوزه عمرانی برنامه ریزی شدند.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی مرکز آموزش سربازی در استان یزد، افزود: جذب سربازان غایت و متأهل اولویت اجرایی در مرکز آموزش سربازی یزد است.

فرمانده انتظامی استان یزد اجرای طرح طوبی در مراکز خرید یزد را از دیگر  برنامه های شاخص هفته نیروی انتظامی در سال جاری دانست و گفت: این طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی اجرا می شود.

بهدانی فرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش مقوله سگ گردانی در اماکن عمومی سطح شهر یزد، تصریح کرد: پلیس با جدیت برخورد با عاملان سگ گردانی در خیابان ها و اماکن عمومی و همچنین جولان موتورهای سنگین و غیرمجاز را در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با سگ گردانی اولویت اجرایی پلیس در یزد

برخورد قاطع با سگ گردانی اولویت اجرایی پلیس در یزد