مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 13:002020-10-19اقتصادي

ترفند قاچاقچیان موادمخدر برای دور زدن قانون


مدیرکل اموال و دارایی های ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: سوء استفاده قاچاقچیان از خلاءهای قانونی، زمینه سوء استفاده بیشتر آنان را فراهم کرده است؛ - به گونه ای که بیشترین تعداد وسایل نقلیه که به خاطر حمل موادمخدر توقیف می شوند به نام دیگران است و عملا زمینه برخورد سخت گیرانه با این قاچاقچیان فراهم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن جهان در جلسه کمیته شناسایی اموال و مبارزه با بنیان های مالی قاچاقچیان در ساری گفت: موادمخدر در دنیا به یک بحران اجتماعی تبدیل شده است که آسیب های فروانی را به دنبال دارد.

وی تاکید کرد: تغییر الگوی مصرف موادمخدر از سنتی به صنعتی طی یک دهه گذشته نگران کننده است، در گذشته تعداد موادمخدر سنتی و صنعتی در دنیا، 50 نوع بود ولی امروز به بیش از 700 نوع رسیده است، موادی که باعث اختلالات در عملکرد روانی، جسمی و مغزی فرد می شوند.

دبیر شورا تاکید کرد: موادمخدر آنچنان آرام و بی صدا بر جسم و روان فرد مصرف کننده جا خوش می کند که هیچ معتادی آغاز اعتیاد خود را به یاد نمی آورد .

جهان تصریح کرد: برای جلوگیری از گسترش فاجعه اعتیاد باید جوانان را درک کنیم و در امر مبارزه و ضربه به بنیان های مالی و اقتصادی قاچاقچیان تلاش بیشتری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند قاچاقچیان موادمخدر برای دور زدن قانون

ترفند قاچاقچیان موادمخدر برای دور زدن قانون