مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 12:502020-10-19سياسي

شبکه قرآن سیما ظاهرش را تغییر می دهد


هویت بصری جدید شبکه قرآن و معارف سیما روز نهم ربیع الاول، همزمان با آغاز امامت حجت بن الحسن العسکری (عج الله تعالی فرجه الشریف) افتتاح و به لحاظ گرافیکی تغییرات جدّی در شبکه انجام خواهد شد.

- هویت بصری جدید شبکه قرآن و معارف سیما روز نهم ربیع الاول، همزمان با آغاز امامت حجت بن الحسن العسکری (عج الله تعالی فرجه الشریف) افتتاح و به لحاظ گرافیکی تغییرات جدّی در شبکه انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در آستانه ماه مبارک ربیع الاول و ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) علاوه بر افتتاح گرافیک جدید شبکه قرآن و معارف سیما در نهم ربیع الاول، برنامه های ویژه ای برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب تلاوت مجلسی جدید، از قاریان مشهور جهان اسلام هر شب ساعت 23، روی آنتن می رود.

برنامه نمایشی یکی بود یکی نبود از مجموعه برنامه های رئال عروسکی با موضوع کودک و نوجوان است که از 17 ربیع الاول از آنتن شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

برنامه نقش من درباره بیانیه گام دوم انقلاب نیز از 13 ربیع الاول، پنج شنبه و جمعه ساعت 21 و ویژه برنامه رسم برادری از 12 تا 17 ربیع الاول ساعت 12:45 پخش می شود.

همچنین برنامه چهارراه با موضوع پاسخ به چالش ها و سوالات مبتلا به جوانان و نوجوانان روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 21 و بازپخش آن پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه قرآن سیما ظاهرش را تغییر می دهد

شبکه قرآن سیما ظاهرش را تغییر می دهد