مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 12:402020-10-19ورزشي

رقابت 21 تیرانداز معلول از فردا بعد از 10 ماه تعطیلی اردوها و مسابقات


21 تیرانداز معلول از فردا سه شنبه 29 مهر به مدت 2 روز در رشته های تپانچه و تفنگ بادی در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان به رقابت خواهند پرداخت.

- 21 تیرانداز معلول از فردا سه شنبه 29 مهر به مدت 2 روز در رشته های تپانچه و تفنگ بادی در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان به رقابت خواهند پرداخت.

حسین امیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اولین رقابت رسمی تیراندازان معلول بعد از 10 ماه تعطیلی اردوها و مسابقات از فردا سه شنبه با حضور 21 تیرانداز در رشته های تفنگ و تپانچه در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی گفت: برای اینکه مشکلی از نظر بیماری کرونا نداشته باشیم به تمام ورزشکاران اعلام کردیم که قبل از شرکت در این رکورد گیری باید تست کرونا بدهند، در غیر این صورت امکان شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

امیری در پاسخ به این پرسش که آیا تیراندازان پارالمپیکی نیز در این رکوردگیری حضور خواهند داشت یا خیر، افزود: این رکوردگیری بدون حضور ملی پوشان پارالمپیکی برگزار می شود و تنها 21 نفر از برترین تیراندازانی که سال گذشته از دل 4 دوره مسابقات داخلی شناسایی شدند در رشته های تپانچه و تفنگ بادی 10 متر به رقابت خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 21 تیرانداز معلول از فردا بعد از 10 ماه تعطیلی اردوها و مسابقات

رقابت 21 تیرانداز معلول از فردا بعد از 10 ماه تعطیلی اردوها و مسابقات