مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-19ورزشي

مدال برنز کاراته کای قم از سبک های آزاد بانوان ایران


دختر کاراته کای استان قم موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز دومین دوره مسابقات مجازی کاتای سبک های آزاد کاراته بانوان ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از درخشش نماینده های قم در مسابقات کاراته سبک های آزاد مردان ایران که با کسب هفت مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز و ایستادن روی سکوی نایب قهرمانی ایران همراه بود، یک رتبه سومی و نشان برنز نیز از پیکارهای بخش بانوان به استان قم اختصاص یافت.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته که مسوولیت آن را ابوالقاسم پایدار یکی از چهره های مطرح کاراته قم بر عهده دارد، دومین دوره مسابقات مجازی کاتا ویژه سبک های آزاد بانوان ایران در چهار مرحله با قضاوت 16 داور و نظارت شورای داوران و سازمان لیگ برگزار شد و و نفرات برتر خود را شناخت.

در این دوره از مسابقات که با قهرمانی خوزستانی ها همراه بود مجموعا 345 کاتارو برای به دست آوردن رتبه های برتر رقابت کردند و نماینده موفق قم نیکا نیک پرور بود که در رده سنی خردسالان روی سکوی سوم جای گرفت و نشان برنز دومین دوره لیگ کاتای مجازی سبک های آزاد زنان ایران را کسب کرد.

در رده های نهایی پیکارهای رده سنی خردسالان زیر قهوه ای دومین لیگ کاتای مجازی ایران، مریم میری از هیات فارس در جایگاه نخست ایستاد، تارا بهزادی از هیات خوزستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال برنز کاراته کای قم از سبک های آزاد بانوان ایران

مدال برنز کاراته کای قم از سبک های آزاد بانوان ایران