مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-19حوادث

هلاکت و زخمی شدن 2 قاچاقچی در درگیری با پلیس موادمخدر سمنان


فرمانده انتظامی استان از کشف 461 کیلو موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان خبرداد و گفت: در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید و یکی نیز مجروح شد.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان از کشف 461 کیلو موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان خبرداد و گفت: در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید و یکی نیز مجروح شد.

سردار عبداله حسنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی کامل و مناسب ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، سرنخ هایی از انتقال یک محموله بزرگ مواد از شرق کشور به دست آمد.

وی از انجام هماهنگی های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات و کشف محموله خبر داد و افزود: با هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی، ماموران خودروی حامل موادمخدر را در منطقه دپکور شهرستان سیب سوران مشاهده و دستور ایست صادر می کنند.

این مقام انتظامی با بیان این که راننده و سرنشین خودرو با مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی می کنند تصریح کرد: در این درگیری یکی از سوداگران مرگ بر اثر شلیک دقیق پلیس به هلاکت رسید.

سردار حسنی با اعلام این که قاچاقچی دیگر نیز در این درگیری مسلحانه زخمی شد خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی سوداگران 461 کیلو موادمخدر شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت و زخمی شدن 2 قاچاقچی در درگیری با پلیس موادمخدر سمنان

هلاکت و زخمی شدن 2 قاچاقچی در درگیری با پلیس موادمخدر سمنان