مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-19حوادث

دستگیری گروه چالش وحشت موسوم به مومو در هرمزگان


سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان از گزارشات شهروندی و شکایت پیرامون چالش وحشت در واتس آپ موسوم به مومو خبر داد و گفت: این گونه چالش ها با ایده گیری از چالش نهنگ آبی ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/هرمزگان سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان از گزارشات شهروندی و شکایت پیرامون چالش وحشت در واتس آپ موسوم به "مومو" خبر داد و گفت: این گونه چالش ها با ایده گیری از چالش نهنگ آبی ادامه خواهد داشت.

سرگرد احسان بهمنی، ظهر امروز (28 مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تماس های فراوان شهروندان با سامانه 110 و همچنین گزارش های حضوری به پلیس فتا استان هرمزگان، اکانت هایی با شماره های خارجی و داخلی با فعال سازی چالشی شبیه نهنگ آبی تحت عنوان مومو اقدام به ارسال پیام اولیه با مضمون بیا باهم بازی کنیم به زبان انگلیسی و فارسی برای کاربران ارسال می کنند.

این مقام مسئول افزود: پیام ها، تصاویر و کلیپ هایی ساختگی با ماهیت خشونت و خودزنی از سوی پروفایل با نمای عروسک اهریمنی معروف به مومو ارسال می شود به این شرح که اگر مخاطب رگ خود را نزند و چالش های آسیب تکمیل نشود، در این صورت مومو به آدرس و محل زندگی قربانی کاملاً آشناست و اقدام به حمله با چاقو و اسلحه سرد به اعضای خانواده او خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری گروه چالش وحشت موسوم به مومو در هرمزگان

دستگیری گروه چالش وحشت موسوم به مومو در هرمزگان