مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-19اقتصادي

شورای رقابت سبب ضرر و زیان هنگفت صنعت خودرو و مصرف کننده نهایی شده است


چند روزی است که از خبر انتقال قیمت گذاری خودرو از شورای رقابت به سازمان حمایت توسط کمیته سیاست گذاری خودرو می گذرد.

- نایب رییس انجمن همگن قطعه سازان استان تهران نتیجه عملکرد شورای رقابت در این مدت را سرازیری بیش از 100 هزار میلیارد تومان به جیب دلالان و واسطه ها و ایجاد ضرر و زیان هنگفت به این صنعت و مصرف کننده نهایی عنوان کرد.

امیرحسین جلالی نایب رییس انجمن همگن قطعه سازان استان تهران در خصوص نقش شورای رقابت در بازار خودرو گفت: این شورا طی 10 سال گذشته با سوء ظنی که نسبت به صنعت خودرو داشته، از واقعیت های بازار به تدریج دور شده و نه تنها به این صنعت کمکی نکرده بلکه موجب سرازیری بیش از 100 هزار میلیارد تومان به جیب دلالان و واسطه ها شده و ضرر و زیان هنگفت به صنعت خودرو و مصرف کننده نهایی ایجاد کرده است.

جلالی با اشاره به اینکه شورای رقابت به صورت انتزاعی روی خودروسازان تمرکز کرده است، اظهار کرد: باید تمام مؤلفه های دخیل در این صنعت مانند قطعه سازان، تامین کنندگان مواد اولیه دولتی و خصولتی، نرخ ارز را به صورت بر خط (آنلاین) رصد کرده و در تعیین قیمت فروش خودرو با لحاظ کردن تمام پارامترهای مرتبط انجام دهد.

نایب رییس انجمن همگن قطعه سازان استان تهران تصریح کرد: شورای رقابت با مداخلات غیر همه جانبه خود مانع از فروش خودرو با قیمت صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای رقابت سبب ضرر و زیان هنگفت صنعت خودرو و مصرف کننده نهایی شده است

شورای رقابت سبب ضرر و زیان هنگفت صنعت خودرو و مصرف کننده نهایی شده است