مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-19ورزشي

خرم: مشکلی برای برگزاری اردوی ورزشکاران رزمی نداریم


نایب رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: هر چند به خاطر کرونا مدال های بین المللی زیادی را از دست دادیم اما از برنامه های خود عقب نیستیم و به دنبال برگزاری اردوها در دو رشته سامبو و پنچاک سیلات هستیم.

- نایب رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: هر چند به خاطر کرونا مدال های بین المللی زیادی را از دست دادیم اما از برنامه های خود عقب نیستیم و به دنبال برگزاری اردوها در دو رشته سامبو و پنچاک سیلات هستیم.

همایون خرم در گفت وگو با ایسنا درباره زمان شروع اردوهای تیم های ملی ورزش های رزمی اظهار کرد: ما مشکلی برای برگزاری اردو نداریم و ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت ورزش مجوز برگزاری اردو را با رعایت پروتکل های بهداشتی داده است.

البته برگزاری اردوها بستگی به برنامه سازمان تیم های ملی دارد که قرار است پیشنهادات خود را برای برگزاری اردو به ما بدهد تا زودتر اردوها را در دو رشته سامبو و پنچاک سیلات برگزار کنیم.

او گفت: سال آینده چون مسابقات قهرمانی آسیا داخل سالن را در دو رشته سامبو و پنچاک سیلات داریم، هدف گذاری ما بر این است تا با شناسایی ورزشکاران برتر سال گذشته زمینه برگزاری اردو را در این دو رشته فراهم کنیم.

خرم خاطرنشان کرد: قرار بود در نیمه دوم سال به منظور استعدادیابی و شناسایی ورزشکاران این دو رشته برای شرکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرم: مشکلی برای برگزاری اردوی ورزشکاران رزمی نداریم

خرم: مشکلی برای برگزاری اردوی ورزشکاران رزمی نداریم