مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-19سياسي

حضور عکاس ایسنای در اردبیل در نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی«هنر در قرنطینه 2»


علی انوار عکاس خبرگزاری ایسنا منطقه اردبیل با یک عکس در نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی«هنر در قرنطینه 2» گالری زرنای تهران حضور یافت.

- حضور عکاس ایسنای در اردبیل در نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی هنر در قرنطینه 2 ایسنا/اردبیل علی انوار عکاس خبرگزاری ایسنا منطقه اردبیل با یک عکس در نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی هنر در قرنطینه 2 گالری زرنای تهران حضور یافت.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان سراسر کشور کوثر موسوی، آبای بابق، مریم جمالی، نازنین رحمتی، فرشته صفری، علی انوار، مینا عالی پور، میترا اکبری، حمید رضا برزه، مجید خشنود، صبا کمالی، پیام احمدی کاشانی، ازاده اجلالی، الهام اخلاقی، فاطمه تهرانی، پریسا سلطانی، پیام شیرزادی، سپیده چگینی، ستاره غلامی، شیما تاج، سحر جعفریان، مهرنوش سهرابی، فاطمه جلالی شیرازی به نمایش در آمده است.

کیاندخت صادقی یام کیوریتور این مجموعه در رابطه با هدف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرنطینه تصمیم گرفتیم آنچه در این ایام حاصل تفکر و دست های توانمند هنرمندان بود به نمایش گذاشته شود تا به هنرمندان و هنردوستان نشان دهیم هنر در هر شرایطی باعث دلگرمی، و پر از حرف های نگفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور عکاس ایسنای در اردبیل در نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی«هنر در قرنطینه 2»

حضور عکاس ایسنای در اردبیل در نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی«هنر در قرنطینه 2»