مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-19اقتصادي

از توزیع 3 هزار بسته معیشتی تا تولید 7 میلیون ماسک توسط بسیج اصناف لرستان


جمال ابدالی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به اجرای طرح یک کاسب یک دانش آموز در لرستان، اظهار کرد: طی مهرماه امسال بیش از 1800 کاسب لرستانی با ارائه بسته های تحصیلی به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در سه مرحله اجرایی می شود که تاکنون 2 مرحله آن انجام شده و مرحله پایانی آن اسفندماه و در آستانه ورود به سال جدید خواهد بود.

مسؤول بسیج اصناف لرستان از توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی طی دهه آخر ماه صفر در بین خانواده های محروم استان خبر و ادامه داد: این کمک ها در قالب کمک مومنانه و از سوی اصناف استان صورت گرفت.

ابدالی بیان داشت: همچنین در این بازه زمانی 7 میلیون ماسک توسط 20 کارگاه تولیدی در سراسر استان تولید و با قیمت مصوب بین شهروندان توزیع شد.

وی به توزیع 20 هزار ماسک نذری در ایام پایانی ماه صفر اشاره و تصریح کرد: این ماسک ها تحت نظارت سازمان صمت و بهداشت و درمان استان تولید و در بن عزارداران پخش گردید.

مسؤول بسیج اصناف لرستان اظهار داشت: در روزهای پایانی ماه صفر نیز مراکز نیکوکاری وابسته به اصناف استان بیش از 10 هزار بسته غذای گرم را تولید و در بین مناطق محروم و حاشیه ای استان توزیع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توزیع 3 هزار بسته معیشتی تا تولید 7 میلیون ماسک توسط بسیج اصناف لرستان

از توزیع 3 هزار بسته معیشتی تا تولید 7 میلیون ماسک توسط بسیج اصناف لرستان