مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 09:102020-10-19اقتصادي

برخورد قانونی با متخلفان توزیع گاز مایع در قزوین


مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین با تأکید بر اینکه با هرگونه تخلف در حمل ونقل، توزیع و پخش گاز مایع با جدیت برخورد می شود، گفت: هیچ گونه کوتاهی، - ایسنا/قزوین مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین با تأکید بر اینکه با هرگونه تخلف در حمل ونقل، توزیع و پخش گاز مایع با جدیت برخورد می شود، گفت: هیچ گونه کوتاهی، قصور و یا تخلف از سوی شرکت های پیمانکار حمل ونقل و توزیع گاز مایع قابل قبول نیست.

مصطفی صالحی در جلسه ستاد سوخت اظهار کرد: هیچ گونه کوتاهی، قصور و یا تخلف از سوی شرکت های پیمانکار حمل ونقل و توزیع گاز مایع قابل قبول نیست و در صورت بروز هرگونه تخلف توسط هریک از این شرکت ها و یا عدم اجرای قرار داد منعقده، حتماً توسط سازمان ضمن و شرکت توزیع فرآورده های نفتی به مراجع قانونی و قضایی معرفی خواهند شد.

وی به نزدیک شدن به فصل سرما اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه از کل سهمیه استان فقط 38 درصد از گاز مایع جذب شده است دستگاه های متولی از جمله شرکت نفت و شرکت های توزیع باید تلاش مضاعف برای جذب کامل سهمیه داشته باشند.

مدیرکل دفتر شهری بر نظارت دقیق بر توزیع گاز مایع توسط دستگاه های ذیربط تأکید کرد و افزود: برای جلوگیری از تخلفات در توزیع گاز مایع، شرکت توزیع در مرحله ارسال گاز به مناطق استان میزان، تعداد و مقدار آن را به فرمانداری ها، بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با متخلفان توزیع گاز مایع در قزوین

برخورد قانونی با متخلفان توزیع گاز مایع در قزوین