مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-19سياسي

مشکلات معیشتی مردم راه حل سیاسی ندارد/انتقاد از داروی قاچاق درکشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه با تقدیر از زحمات و تلاش های کادر درمانی کشور در صیانت از سلامت مردم در برابر ویروس کرونا، - رییس قوه قضاییه گفت: مشکلات معیشتی مردم راه حل سیاسی ندارد بلکه راه حل اقتصادی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه با تقدیر از زحمات و تلاش های کادر درمانی کشور در صیانت از سلامت مردم در برابر ویروس کرونا، اظهار داشت: توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا نباید در حد توصیه باقی بماند و باید از موضع حاکمیتی پیگیری شود.

رییس قوه قضاییه با اشاره به موفقیت برخی کشور ها در مهار ویروس کرونا، تأکید کرد: باید با اتخاذ تصمیمات کارشناسی شده در ستاد کرونا و اجرای آن ها با نگاه حاکمیتی آفات این بلا را کاهش داد و هر جا که نظام اراده کرد کاری را با جدیت انجام دهد، مردم هم به خوبی همراهی کرده اند.

رییسی از همراهی مردم در موضوع راهپیمایی اربعین امسال برای اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به عنوان نمونه ای از پایبندی بدنه جامعه به تصمیمات حاکمیتی یاد کرد که آحاد مردم با وجود ارادت مردم به امام حسین (ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات معیشتی مردم راه حل سیاسی ندارد/انتقاد از داروی قاچاق درکشور

مشکلات معیشتی مردم راه حل سیاسی ندارد/انتقاد از داروی قاچاق درکشور