مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-19اجتماعي

ترافیک سنگین بین تهران و قزوین/ محور کندوان ساعت 21 امشب مسدود می شود


محور کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد به دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

- علی اکبر آشوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات کسب شده از دوربین های نظارت تصویری و بیش از 2200 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* تردد روان در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت وی در تشریح آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اظهار داشت: دوربین های نظارت تصویری  تردد روان در محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

* ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران و آزادراه تهران-کرج-قزوین مدیر مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، از بروز ترافیک نیمه سنگین در محور و آزادراه تهران -پردیس محدوده بومهن خبر داد.

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده های محمدشهر و پل فردیس، گفت: دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج - ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین بین تهران و قزوین/ محور کندوان ساعت 21 امشب مسدود می شود

ترافیک سنگین بین تهران و قزوین/ محور کندوان ساعت 21 امشب مسدود می شود