مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 08:052020-10-19اقتصادي

پرداخت 82 میلیارد ریال تسهیلات گردشگری در خراسان شمالی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست امسال، 82 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان و فعالان بخش گردشگری استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: این میزان اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی و اشتغال روستایی و عشایری به منظور اجرای طرح های گردشگری پرداخت شده است.

وی بابیان اینکه اشتغال زایی یکی از مزایای توسعه گردشگری از منظر اقتصادی است، افزود: با اجرای این طرح ها و اعطای تسهیلات در بخش گردشگری استان برای 156 نفر اشتغال ایجاد می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی عنوان کرد: این استان با برخورداری بیش از 115 جاذبه گردشگری، دو منطقه نمونه ملی و 22 منطقه نمونه استانی، در صورت فراهم شدن زیرساخت ها، ظرفیت های بسیار خوبی برای جذب گردشگر دارد.

یزدان پناه با اشاره به فعالیت 156 مرکز اقامتی و رفاهی با ظرفیت 1084 تخت در استان، تصریح کرد: این مراکز اقامتی و رفاهی شامل 7 واحد هتل، 1 آپارتمان، یک متل، 11 واحد مهمان پذیر، 65 واحد پذیرایی، 32 اقامتگاه بوم گردی و 38 خانه مسافر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 82 میلیارد ریال تسهیلات گردشگری در خراسان شمالی

پرداخت 82 میلیارد ریال تسهیلات گردشگری در خراسان شمالی