مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 08:002020-10-19پزشكي

واکسیناسیون 300 هزارراس دام بر علیه بیماری های واگیردار در گچساران


امسال 300 هزار راس دام سبک، سنگین بر علیه بیماری های واگیردار و غیر واگیردار مشترک انسان و دام این شهرستان واکسینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، امید افشاری نژاد با اشاره به تشریح عملکرد دامپزشکی شهرستان  اظهار کرد:  از ابتدای سالجاری تا کنون 300 هزار رأس دام سبک و سنگین  بر علیه بیماری های واگیردار و غیر واگیردار مشترک انسان و دام این شهرستان  توسط اکیپ های دامپزشکی واکسینه شده است.

 وی با بیان اینکه  حفظ بهداشت عمومی و تأمین غذای سالم برای عموم شهروندان از اهم وظایف دامپزشکی است، گفت:  در این مدت  13هزار و 200رأس دام سبک و سنگین  در این شهرستان کشتار شد.

 افشاری نژاد ادامه داد: طی بازرسی هایی که از فروشگاه های عرضه فرآورده های گوشتی صورت گرفته امسال 11 هزار و 600 کیلوگرم مواد پروتیینی خام و غیربهداشتی از فروشگاه های این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی  ابراز کرد: در این مدت  هفت هزارو 300 کیلوگرم مواد خام و غیربهداشتی در گچساران معدوم سازی شد.

رییس دامپزشکی گچساران با اشاره به اینکه طی این مدت هشت هزار و 500بازرسی از اماکن تهیه، نگهداری و  عرضه گوشت و فرآورده های خام دامی توسط بازرسان اداره دامپزشکی گچساران انجام شده است، افزود: از مجموع بازرسی انجام گرفته چهار پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 300 هزارراس دام بر علیه بیماری های واگیردار در گچساران

واکسیناسیون 300 هزارراس دام بر علیه بیماری های واگیردار در گچساران