مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 07:502020-10-19اقتصادي

افزایش کفایت سرمایه و قدرت تسهیلات دهی بانک صادرات ایران


صورت های مالی شش ماهه منتهی به پایان شهریور 99 بانک صادرات ایران منتشر شد که بر اساس آن سود خالص هر سهم این بانک با بیش از 9500 درصد افزایش به 289 ریال رسید.

- صورت های مالی شش ماهه منتهی به پایان شهریور 99 بانک صادرات ایران منتشر شد که بر اساس آن سود خالص هر سهم این بانک با بیش از 9500 درصد افزایش به 289 ریال رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک صادرات ایران ، سود خالص وبصادر در صورت های مالی منتهی به پایان شش ماهه اول سال 99 با رشد 9 هزار و 533 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به 289 ریال رسید و موجب کاهش 64 درصدی زیان انباشته و بهبود کفایت سرمایه بانک شد.

با کاهش و سپس به صفر رسیدن زیان انباشته بانک صادرات ایران، سهامداران این بانک به سود قابل تقسیم دست خواهند یافت.

همچنین با افزایش کفایت سرمایه بانک صادرات ایران، قدرت تسهیلات دهی این بانک بیشتر می شود و می تواند به درآمدهای بیشتری دست یابد.

صورت های مالی شش ماهه منتهی به پایان شهریور 99 بانک صادرات ایران بر سامانه کدال قرار گرفت که بر اساس آن روند سودآوری بانک از محل رشد درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری ، درآمدهای کارمزدی و عملیاتی با رشد قابل توجهی همراه بوده است؛ به نحوی که ادامه این روند و به ویژه عملکرد دوره شش ماهه منتهی به 31 شهریور 1399 منجر به رشد درآمد تسهیلات اعطای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کفایت سرمایه و قدرت تسهیلات دهی بانک صادرات ایران

افزایش کفایت سرمایه و قدرت تسهیلات دهی بانک صادرات ایران