مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-19ورزشي

مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در قشم برگزار می شود


مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در پنج کلاس و در دو بخش آقایان و بانوان، یکم آبانماه در قشم برگزار می شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در پنج کلاس و در دو بخش آقایان و بانوان، یکم آبانماه در قشم برگزار می شود.

جلیل حق گویان در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: این دوره مسابقات به صورت تک نفره با تکیه بر مهارت های فردی به صورت انجام عبور از موانع با کمترین خطا و زمان ثبت شده خواهد بود.

وی با بیان انکه بیش از 50 خودرو در این رویداد ورزشی شرکت خواهند کرد، افزود: با توجه به علاقه ویژه مردم قشم به رشته های مختلف ورزش اتومبیلرانی و در راستای توسعه این رشته در سطح قشم این مسابقات برگزار می شود.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، ادامه داد: خودروها در کلاس های 1300، 1400، 1600، 1800 و بالای 2000 سی سی با هم به رقابت می پردازند که در هر کلاس حداقل 7 خودرو باید حضور داشته باشند تا برگزاری مسابقات آن رده برگزاری شود.

وی همچنین از ایجاد زیرساخت برای پیست موتورکراس در محدوده روستای دفاری قشم خبر داد و افزود: با هماهنگی های انجام شده و با حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، زمینی به مساحت سه هکتار در اختیار هیات موتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در قشم برگزار می شود

مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در قشم برگزار می شود