مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-19حوادث

کشف بیش از 2 تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان


جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 214 کیلو موادمخدر در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی در شهرستان های سراوان و سیب و سوران خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 214 کیلو موادمخدر در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی در شهرستان های سراوان و سیب و سوران خبر داد.

سردار احمد طاهری افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سراوان و سیب و سوران با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال 2 محموله بزرگ مواد افیونی از شهرستان های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی گفت: در این رابطه مأموران انتظامی سراوان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با 2دستگاه وانت تویوتا، در حال جا به جایی محموله مواد مخدر در حوالی منطقه گشت این شهرستان بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: قاچاقچیان که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2 تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از 2 تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان