مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-19پزشكي

آسیب های جسمانی و روانی کرونا بر سلامت زنان


در مواجهه با پاندمی کرونا، بانوان وظایف سنگینی را بر عهده دارند که نباید از نقش پررنگ آنان در مهار این بیماری غافل شویم.

- جی پلاس ، سودابه درویش، به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران که امسال با در نظر گرفتن شرایط همه گیری کرونا ویروس با موضوع سلامت زنان در دوره کرونا برگزار می شود، تاکید کرد: پیشگیری ها و رعایت بهداشت فردی و جمعی از محیط خانواده شروع می شود، به همین علت، زنان نقش مهم و اثرگذاری در پیشگیری از انتقال بیماری کووید 19 و مبتلا نشدن اعضای خانواده ایفا می کنند.

مهر نوشت؛ وی با اشاره به وظایف سنگین زنان در مواجهه با پاندمی اخیر کرونا ویروس، خاطرنشان کرد: مدیریت زنان در محیط خانه و خانواده، سهم و تأثیر آنان را در مهار این بحران بیشتر نمایان می کند زیرا در شرایط قرنطینه، تعطیلی مدارس و ماندن در خانه بار اصلی بر دوش آنها است.

به گفته درویش، مدیریت زنان در محیط خانه و خانواده؛ نقش و تأثیر آنان را در مهار بیماری کرونا بیشتر نمایان می کند.

بانوان در مواجهه با پاندمی کرونا ویروس و در شرایط قرنطینه، تعطیلی مدارس و ماندن در خانه وظایف سنگینی برعهده دارند و بار اصلی کارها بر دوش آنها است.

این متخصص زنان و زایمان، خاطرنشان کرد: در این دوران موضوع دیگری که زنان را علاوه بر بیماری و مرگ و میر ناشی از کووید 19 تهدید می کند، آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های جسمانی و روانی کرونا بر سلامت زنان

آسیب های جسمانی و روانی کرونا بر سلامت زنان