مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-19پزشكي

بررسی کاربرد داروهای گیاهی در درمان سنگ کلیه


کنفرانس علمی «کاربرد گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در درمان بیماری های کلیه و سنگ کلیه» 28 مهرماه توسط پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی برگزار می شود.

- کنفرانس علمی کاربرد گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در درمان بیماری های کلیه و سنگ کلیه 28 مهرماه توسط پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وبینار که با سخنرانی دکتر شمسعلی رضازاده، داروساز و متخصص شیمی دارویی و عضو هیات علمی این پژوهشکده برگزار می شود، دارای امتیاز بازآموزی بوده و با مجوز اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور از زیر مجموعه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

مخاطبان این دوره پزشکان عمومی، داروسازان و متخصصان طب سنتی هستند و این دوره به صورت مجازی و آنلاین بر بستر آموزش های مجازی جهاددانشگاهی (امجد) برگزار می شود و در انتهای برنامه فایل پاورپوینت ارایه شده و فیلم ضبط شده برنامه نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

بیماری های کلیه و سنگ کلیه از بیماری های شایع در جامعه است که گیاهان دارویی و داروهای گیاهی می توانند در کنترل و درمان آن ها (به عنوان بیماری های مزمن) مفید باشد.

در این وبینار، درمان های دارویی و کاربرد گیاهان دارویی در درمان و پیشگیری از سنگ کلیه ارایه می شود و تازه های این بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کاربرد داروهای گیاهی در درمان سنگ کلیه

بررسی کاربرد داروهای گیاهی در درمان سنگ کلیه