مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 06:202020-10-19اقتصادي

بی تحرکی عجیب دولت خلاف عقل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سایت الف با طرح این مطالبه نوشت: در ماه های اخیر به طرز شگفت انگیزی وضعیت اقتصادی سخت شده و بازار های خودرو، - حالا که نگاه به خارج شکست خورده، عاقلانه این است که گفتمان دولت تغییر کند، اما متأسفانه هنوز همتی در این باره دیده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سایت الف با طرح این مطالبه نوشت: در ماه های اخیر به طرز شگفت انگیزی وضعیت اقتصادی سخت شده و بازار های خودرو، ارز، مسکن و طلا به هم ریخته است، اما نشانه هایی از دولت اعتدال - که تا حدود ده ماه دیگر می باید سکان اداره کشور را در اختیار داشته باشدـ برای مدیریت امور دیده نمی شود و نوعی رهاشدگی بخصوص در حوزه اقتصادی کشور به چشم می آید.

دولت تدبیر و امید که با شعار حل مشکلات و چالش های کشور از دریچه روابط خارجی پیروز انتخابات شده بود، دچار انفعال و بی تحرکی عجیبی شده است.

رییس جمهور در جلسه پنجم مهرماه ستاد ملی مقابله با کرونا مانند همیشه همه چیز را به سیاست خارجی و تحریم ربط داد و گفت: مردم اگر می خواهند برای کمبود و مشکلات لعن و نفرین کنند، آدرس آن کاخ سفید در واشنگتن است و کسی آدرس اشتباه به آن ها ندهد.

این سخنان در حالی بیان می شود که بسیاری از کارشناسان اذعان دارند با توجه به برنامه های خصمانه آمریکا که تشدید شده ضرورت دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تحرکی عجیب دولت خلاف عقل است

بی تحرکی عجیب دولت خلاف عقل است