مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 06:102020-10-19اجتماعي

آماده سازی 30 خانه هلال تا پایان سال در چهارمحال و بختیاری


سرپرست جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از آماده سازی 30 خانه هلال در شهرها و روستاهای استان تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از آماده سازی 30 خانه هلال در شهرها و روستاهای استان تا پایان سال جاری خبر داد.

ایرج کیانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه پس از مطرح شدن طرح کشوری تاسیس خانه های هلال در نقاط حادثه خیز و دارای دهیاری، مقدمات تاسیس این خانه ها در چهارمحال و بختیاری فراهم شده است، اظهار کرد: در کمتر از یک ماه گذشته، هشت خانه هلال در استان راه اندازی شده است.

وی شهرها و روستاهای جونقان، شوراب صغیر، نقنه، چهراز، کاج، منج، میهه و چم چنگ را مشمول این طرح و مجهزشده به خانه هلال عنوان و تصریح کرد: درخواست اهالی آن منطقه، حادثه خیز بودن و مهیا بودن ابنیه از جمله دلایل مهم برای احداث این خانه های هلال است و پیش بینی می شود که تا پایان سال جاری در مجموع 30 خانه هلال در استان ساخته شود.

کیانی هدف از تاسیس این خانه های هلال را تسریع در زمان رسیدن نیروهای تخصصی عنوان و بیان کرد: نیروهای آموزش دیده اقدامات اولیه را تا پیش از رسیدن نیروهای خبره انجام داده و از بروز آسیب های بعدی جلوگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 30 خانه هلال تا پایان سال در چهارمحال و بختیاری

آماده سازی 30 خانه هلال تا پایان سال در چهارمحال و بختیاری