مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 05:502020-10-19اقتصادي

مشکلات به شرطی که عزمی برای حل آنان وجود داشته باشد، قابل حل اند


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت در کشور ما، سهم زیادی دارد و بیشتر مشکلات کشور ناشی از سوءمدیریت هاست.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت در کشور ما، سهم زیادی دارد و بیشتر مشکلات کشور ناشی از سوءمدیریت هاست.

محسن زنگنه در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه من معتقدم مسائل و مشکلات کشور ما قابل حل شدن هستند، اما متاسفانه در بسیاری از موقعیت ها، عزمی برای حل این مشکلات وجود ندارد، اظهار کرد: بانک مرکزی اعلام کرده حدود پنج میلیارد دلار ارز 4200 تومانی برای ورود کالاهای اساسی تامین کرده که ما با این مخالفیم .

چراکه نرخ این ارز با نرخ ارز بازار بسیار متفاوت است و با همین ارز می توان کسری بودجه را جبران کرد، ضمن اینکه هیچ نظارتی هم بر افراد گیرنده ارز 4200 تومانی انجام نمی شود و ما شاهد افزایش شدید قیمت ها هستیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: برخی مواقع علت ناراحتی نمایندگان از دولت نیز همین مسئله است و اینکه وزرا وقتی هم که در مجلس حضور پیدا می کنند، مطلب جدیدی را به مجلس ارائه نمی دهند.

ضعف مدیریتی سهم بیشتری نسبت به تحریم ها در ایجاد مشکلات کشور دارد زنگنه با بیان اینکه ساختار اقتصادی کشور ما ایراد دارد، خاطرنشان کرد: مدیریت در کشور ما، سهم ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات به شرطی که عزمی برای حل آنان وجود داشته باشد، قابل حل اند

مشکلات به شرطی که عزمی برای حل آنان وجود داشته باشد، قابل حل اند