مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-19اجتماعي

صدور مجوز زیست محیطیِ معدن طلای کوه دُم زواره، 6 سال طول کشید


رییس اداره محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: 6 سال اثرات زیست محیطی معدن طلا کوه دم در حال بررسی و چکش کاری بود تا این اطمینان حاصل شود که موارد مورد نظر سازمان محیط زیست رعایت می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: 6 سال اثرات زیست محیطی معدن طلا کوه دم در حال بررسی و چکش کاری بود تا این اطمینان حاصل شود که موارد مورد نظر سازمان محیط زیست رعایت می شود.

بهروز ستایش در گفت وگو با ایسنا در خصوص احداث معدن طلای کوه دُم زواره و بی خطر بودن این معدن برای محیط زیست این منطقه، اظهار کرد: در حال حاضر در استان اصفهان دو معدن طلای موته در شهرستان شاهین شهر و معدن طلای کوه دُم در شهرستان اردستان وجود دارد.

معدن طلای کوه دُم در ضلع شمالی شهرستان اردستان قرار دارد و از سال 1392 که شرکت تهیه و توزیع مواد معدنی ایران درخواست مجوز زیست محیطی برای بهره برداری از معدن را کرد، مشمول گزارش ارزشیابی زیست محیطی قرار گرفت و چون اداره کل محیط زیست حساسیت ویژه ای برای صدور مجوز داشت تا سال 1398 صدور مجوز طول کشید.

وی افزود: حدود 6 سال اثرات زیست محیطی این معدن طلا در حال بررسی و چکش کاری بود تا این اطمینان حاصل شود که موارد مورد نظر سازمان محیط زیست رعایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز زیست محیطیِ معدن طلای کوه دُم زواره، 6 سال طول کشید

صدور مجوز زیست محیطیِ معدن طلای کوه دُم زواره، 6 سال طول کشید