مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 05:202020-10-19سياسي

آغاز توزیع کارت آزمون قضاوت از فردا


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: متقاضیان شرکت در آزمون قضاوت از فردا، سه شنبه 29 مهر ماه می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: متقاضیان شرکت در آزمون قضاوت از فردا، سه شنبه 29 مهر ماه می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این مطلب تاکید کرد: آزمون تصدی منصب قضای قوه قضاییه در سال 1399 در صبح روز جمعه، مورخ دوم آبان ماه سال 99 در 22 مرکز استان با رعایت دستورالعمل بهداشتی برگزار می شود و کارت شرکت در آزمون متقاضیان از فردا سه­ شنبه، 29 مهر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org قرار خواهد گرفت.

به گفته زرین آمیزی متقاضیان شرکت در آزمون فوق ، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت­ نامی (شماره پرونده، نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و .

) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع کارت آزمون قضاوت از فردا

آغاز توزیع کارت آزمون قضاوت از فردا