مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 05:102020-10-19پزشكي

کرونا نشان داد استان بوشهر نیازمند توجه بیشتر در عرصه بهداشت و درمان است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در رویکردهای جدید به بحران؛ به این پدیده به عنوان فرصت نگریسته می شود و ما میتوانیم بحران پاندمی کرونا را به فرصتی برای ارتقا سطح تولید و عرضه خدمات درمانی به جامعه تبدیل کنیم.

- ایسنا/بوشهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در رویکردهای جدید به بحران؛ به این پدیده به عنوان فرصت نگریسته می شود و ما میتوانیم بحران پاندمی کرونا را به فرصتی برای ارتقا سطح تولید و عرضه خدمات درمانی به جامعه تبدیل کنیم.

مجید خورشیدی در بازدید از مدیریت درمان تامین اجتماعی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت و قدردانی از تلاشهای شبانه روزی کادر درمان استان به ویژه کادر تامین اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در رویکردهای جدید به بحران، به این پدیده به عنوان فرصت نگریسته میشود و ما می توانیم بحران پاندمی کرونا را به فرصت برای ارتقای سطح تولید و عرضه خدمات درمانی به جامعه تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: اگر کرونا نبود خلاهای درمانی استان شناخته نشده و معلوم نمی شد که مجموعه های درمانی استان بوشهر از نظر سخت افزاری کمبود دارند.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: بحران کرونا نشان داد استان بوشهر نیازمند توجه بیشتر در عرصه بهداشت و درمان است، هر چند با حمایت ها و تدابیر استاندار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا نشان داد استان بوشهر نیازمند توجه بیشتر در عرصه بهداشت و درمان است

کرونا نشان داد استان بوشهر نیازمند توجه بیشتر در عرصه بهداشت و درمان است