مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 04:402020-10-19سياسي

دستفروشان هرسین ساماندهی می شوند


سرپرست فرمانداری هرسین، از ساماندهی دستفروشان این شهرخبر داد و گفت: این امر در راستای درخواست های مکرر و گسترده شهروندان انجام می شود.

- عبادالله کنجوریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از ساماندهی دستفروشان شهرستان هرسین خبر داد، اظهار داشت: در راستای تحقق یکی از مهمترین مطالبات مردم و رفع سد معبر در شهر هرسین دست فروشان این شهر ساماندهی میشوند.

کنجوریان ادامه داد : با اطلاع رسانی قبلی و طی یک بازه زمانی مشخص دست فروشان در 3 مکان از شهر هرسین استقرار خواهند یافت و فقط در همان مکان فعالیت خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری هرسین همچنین تصریح کرد : با توجه به اینکه دست فروشان جز اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه هستند لذا استقرار آنان در مکان های از پیش تعیین شده رایگان خواهد بود.

کنجوریان همچنین افزود : رفع سد معبر و ساماندهی دست فروشان در شهر هرسین یک خواسته عمومی و مورد تاکید جدی مردم است لذا از دست فروشان محترم انتظار می رود به منظور رعایت حقوق شهروندی و تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه با نیروهای شهرداری نهایت همکاری را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین بیان داشت : هماهنگی های لازم به منظور برخورد قضایی با کسانی که با شهرداری همکاری نکنند بعمل آمده است و خاطیان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستفروشان هرسین ساماندهی می شوند

دستفروشان هرسین ساماندهی می شوند