مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 03:552020-10-19سياسي

تجلیل از مستاجران خوش حساب هدیه اوقاف میاندورود در دهه وقف


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میاندورود با بیان اینکه وظیفه اصلی اوقاف حفظ واحیاء موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفان است، گفت: تجلیل از مستاجران خوش حساب اشخاص اشخاص حقیقی و حقوقی مانند شرکت برق مخابرات و شرکت گاز جهاد کشاورزی دادگستری برخی .

- محمود فیاض بخش رییس اداره اوقاف وامور خیریه میاندورود طی گفت وگویی با اشاره به فرارسیدن هفته وقف اظهار کرد: وقف یک سنت حسنه و ماندگار است که از سوی پیامبران، ائمه معصومین، علما و بزرگان به ما رسیده است و انسان ها با وقف در تاریخ ماندگار خواهند شد و این امر مهم می تواند به تقویت ارزش های دینی و مذهبی و کاهش آسیب اجتماعی  کمک کرده و موجب ایجاد اقتصاد مقاومتی در جامعه شود.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مهم ترین مساله در وقف،عمل امینانه نسبت به موضوع وقف است افزود: وظیفه اصلی اوقاف حفظ واحیاء موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفین است که ترویج فرهنک وقف نیاز به بسیج عمومی و همگانی دارد.

  وی تصریح کرد: فرهنگ وقف باید توسط مبلغان، علما، نخبگان و مسئولین با هدف وقف جدید با نیات روز جامعه همچون؛ ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، معلولان نیازمند، ترویج فرهنگ شهادت، اقتصاد مقاومتی، تولید و ترویج علوم مختلف به ویژه علوم دانش بنیان، حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مستاجران خوش حساب هدیه اوقاف میاندورود در دهه وقف

تجلیل از مستاجران خوش حساب هدیه اوقاف میاندورود در دهه وقف