مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 20:402020-10-18اجتماعي

30 روستای بخش مرکزی خاش نیاز به مدارس استاندارد دارند


بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 30 روستا و منطقه عشایری این بخش جهت ارائه خدمات آموزشی به فرزندان مردم نیاز به مدارس استاندارد دارند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 30 روستا و منطقه عشایری این بخش جهت ارائه خدمات آموزشی به فرزندان مردم نیاز به مدارس استاندارد دارند.

  عیدمحمد قلندرزهی در گفت و گو با ایسنا افزود: در بسیاری از مدارس و نقاط عشایری فضا و امکانات و تجهیزات آموزشی وجود ندارد و فرزندان مردم در مکان کپری و خشت و گلی و غیراستاندارد تحصیل می کنند.

بخشدار مرکزی خاش تصریح کرد: در نقاط روستایی رستم آباد، نجف آباد، ناصری، پدگان، سعید آباد دشت آبخوان، سیاه پر، رباط، شوگه، خان بی بی، اسلام آباد و حاجی آباد سرتلاپ، کارواندر، نورآباد سرتلاپ، کلکلی نو، شورک، همت آباد شکاری، شهرک پیمان، بیت آباد، شهرک درودی سنگان، کولکو، قاسم آباد دریحان، شهیدمدرس، دادمحمدآباد، درمحمدآباد، چاه سم و گزک سنگان و غیره باید مدارس جدید ایجاد و یا جایگزین مدارس قدیمی و کپری شوند.

وی اظهارکرد: در شرایط دشوار کرونایی اکثر مناطق روستایی بخش مرکزی خاش فعال بوده اند و ضرورت دارد برای بالا بردن کیفیت آموزشها با توجه به اینکه پروتکل های بهداشتی در کلاس های درس رعایت شوند و اینکه دانش آموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 روستای بخش مرکزی خاش نیاز به مدارس استاندارد دارند

30 روستای بخش مرکزی خاش نیاز به مدارس استاندارد دارند