مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 20:352020-10-18سياسي

عطر «نان مهربانی» برکت سفره نیازمندان تبریزی


5 ماه است که 65 خانواده تحت حمایت مرکز نیکوکاری دلنوازان تبریز عطر خوش نان تازه را مهمان دل های مهربانی هستند که با شرکت در «نذرنان» برکت سفره آنها را افزون می کنند.

- خبرگزاری فارس - معصومه درخشان: سال گذشته در دهه سوم ماه صفر که میهمان اهالی مهربان شهرک یاغچیان تبریز شدم در یکی از محله ها به همت اعضای هیات بانوان علی بن موسی الرضا(ع) و مرکز نیکوکاری دلنوازان تبریز بساط سمنو پزی برپا بود.

سمنویی که خانم ها با عشق و علاقه از چند هفته قبل در تلاش و تکاپو بودند تا با کمک همدیگر دیگ های نذر و احسان را برپا کرده و به عشق حسینی از خوان گسترده شده بهره مند شوند.

ولی امسال اوضاع جور دیگری است، همه فعالیت ها به نوعی درگیر ویروس کرونا شده اند.

  حسین انتصاری و همسرش خانم اقدس انتصاری مسوولیت مرکز نیکوکاری دلنوازان و هیات علی بن موسی الرضا(ع) تبریز را بر عهده دارند، فعالیت های این مرکز که با مشارکت اهالی شهرک یاغچیان تبریز صورت می گیرد مختص یک خانواده یا یک فعالیت خاصی نیست، بلکه  در میان فعالیت های آنها، کمک ها و اقدامات فرهنگی، کمک به اقتصاد و معیشت خانواده های نیازمند، طبخ غذای گرم و توزیع در بین خانواده های محروم، توزیع گوشت گرم،  کمک به احداث یا تعمیر خانه محرومان، پرداخت قبوض آب، برق، گاز، خرید لوازم خانگی ضروری برای خانواده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطر «نان مهربانی» برکت سفره نیازمندان تبریزی

عطر «نان مهربانی» برکت سفره نیازمندان تبریزی