مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 20:202020-10-18فرهنگي

ابوالفضل جلیلی : بزرگ ترین استادم محمدرضا شجریان است


ابوالفضل جلیلی کارگردان شناخته شده ای است که به قول خودش هیچ کدام از فیلم هایش در ایران اکران عمومی نشده است و حالا در اولین روز جشنواره فیلم کودک و نوجوان که به دلایل شرایط کرونا، - فیلم ها، نمایش محدودی در سینما فرهنگ دارند، جدیدترین ساخته اش مسیر معکوس به نمایش درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسیر معکوس عنوان جدیدترین ساخته ی ابوالفضل جلیلی است که چندی پیش درباره آن با ایسنا گفتگو کرد و امشب 27 مهر ماه اولین نمایش اش در جشنواره فیلم کودک و نوجوان بود.

ابوالفضل جلیلی که فیلم های چون بهار ، گال ، رقص خــاک ، دت یعنی دختر ، یک داستان واقعی ، دان ، حافظ را در کارنامه کاری اش دارد، در مسیر معکوس ، داستان چند جوان را روایت می کند که بــرای ســاخت فیلــم و ورود به جرگه ی سینماگران جوان دچار چالش می شوند.

این کارگردان پس ازنمایش فیلمش در سخنانی گفت:ما فیلمسازان کاشف هستیم، خالص ترین هنر من در موسیقی است، بزرگترین استاد من محمدرضا شجریان است.

یک فیلمساز می تواند حال بدی داشته باشد اما فیلم خوبی بسازد اما یک خواننده اگر حالش بد باشد، نمی تواند آهنگ شاد بخواند.

هنر را عبادت می دانم.

از 6 سالگی آواز می خوانم اما فقط برای خودم! او یادآور شد: زمانی که در راه اینجا بودم تا فیلمم برای اولین بار در کشورم اکران شود، از خدا خواستم اشکالات فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالفضل جلیلی : بزرگ ترین استادم محمدرضا شجریان است

ابوالفضل جلیلی : بزرگ ترین استادم محمدرضا شجریان است