مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 20:052020-10-18اقتصادي

گردشگری سلامت، راه نرفته توسعه لرستان


مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: یکی از بهترین راه های توسعه پایدار استفاده از ظرفیت عظیم بخش گردشگری سلامت بوده که در استان به آن توجه چندانی نشده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: یکی از بهترین راه های توسعه پایدار استفاده از ظرفیت عظیم بخش گردشگری سلامت بوده که در استان به آن توجه چندانی نشده است.

سید امین قاسمی اظهار کرد: لرستان استانی است که هنوز در گام های ابتدایی توسعه قرار دارد و راه های نرفته زیادی در پیش رو دارد.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که مدیران ارشد این استان هنوز نتوانسته اند تعریفی جامع از مزیت های نسبی لرستان ارائه دهند و از این منظر هنوز مشخص نیست که لرستان را در آینده باید با چه برندی شناخت؟ آیا پیچ و مهره صنعت در این استان قرار خواهد گرفت؟ آیا لرستان در آینده پایلوت کشاورزی مدرن خواهد شد؟ و اما از همه این مسائل بگذریم یکی از بهترین راه های توسعه ی پایدار استفاده از ظرفیت عظیم و البته معقول مانده ی بخش گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان خاطرنشان کرد: ناگفته پیداست که حوزه گردشگری دامنه ای بسیار وسیع دارد که یکی از مهم ترین زیرمجموعه های آن گردشگری سلامت و توریسم درمانی است که توجه مؤثر به آن می تواند توسعه فزایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری سلامت، راه نرفته توسعه لرستان

گردشگری سلامت، راه نرفته توسعه لرستان