موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 19:202020-10-18ورزشي

استارت های ستاره ولزی برای تاتنهام خوش یمن نیست+عکس


گرت بیل در شرایطی پس از 7 سال بار دیگر برای تاتنهام به میدان رفت که سفید پوشان بازی 3 بر صفر برده را با تساوی عوض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام میزبان وستهام بود تا هواداران شاهد دربی لندن باشند و این دیدار در شرایطی که تا دقایق پایانی با پیروزی شاگردان آقای خاص همراه بود در نهایت با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید تا چکش ها با هدایت دیوید مویس کامبکی رویایی و تماشایی بزنند.

سون هیونگ مین در دقیقه یک، هری کین در دقیقه 8 و 16 برای تاتنهام گلزنی کردند، بالبوئنا 82 و سانچس در دقیقه 85 گل به خودی و لانزینی در دقیقه 4+90 برای چکش ها گل زدند.

دراین بازی گرت بیل ستاره ولزی پس از 7 سال و 4 ماه و 29 روز باردیگر با پیراهن تاتنهام به میدان رفت اما عملا با حضور او، سفید پوشان پیروزی 3 بر صفر را با تساوی 3 بر 3 در 10 دقیقه پایانی عوض کردند.

نگاهی به استارت های گرت بیل با تاتنهام نشان از این دارد که او در اولین بازی خود برای سفید پوشان حضورش چندان خوش یمن نبوده است.

در سال 2011 و در دیدار تاتنهام مقابل ولوز، در شرایطی که سفیدپوشان با نتیجه 3 بر 2 از این تیم پیش بودند در نهایت با حضور گرت بیل که اولین حضور خود را در این تیم تجربه می کرد، برد را از دست دادند و به تساوی رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت های ستاره ولزی برای تاتنهام خوش یمن نیست+عکس

استارت های ستاره ولزی برای تاتنهام خوش یمن نیست+عکس