مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 18:352020-10-18سياسي

پیام تسلیت صالحی در پی درگذشت استاد پیشکسوت جامعه شناسی کشور


علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی، درگذشت مرحوم دکتر «غلامعباس توسلی» استاد پیشکسوت جامعه شناسی و عضو پیوسته فرهنگستان علوم اجتماعی ایران را تسلیت گفت.

- علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی، درگذشت مرحوم دکتر غلامعباس توسلی استاد پیشکسوت جامعه شناسی و عضو پیوسته فرهنگستان علوم اجتماعی ایران را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: با نهایت تألم و تأسف، خبر درگذشت یکی از برجسته ترین استادان و مُروجان علم جامعه شناسی در کشورمان و عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، زنده یاد دکتر غلامعباس توسلی را دریافت نمودم.

آن استاد معظم که در خانواده ای اهل دیانت و تقوی، پرورش یافته بود، تحصیلات تکمیلی خود را در یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان به پایان رساند و همزمان با پیگیری فعالیت های علمی و پژوهشی به جمع فعالان و کنش گران نهضت عظیم اسلامی پیوست.

بدون تردید، خدمات ماندگار آن فقید سعید به اسلام و ایران در دیوان عدل الهی، ثبت و ضبط شده و بر حسنات کارنامه آن پژوهشگر ژرفکاو خواهد افزود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت صالحی در پی درگذشت استاد پیشکسوت جامعه شناسی کشور

پیام تسلیت صالحی در پی درگذشت استاد پیشکسوت جامعه شناسی کشور