مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 18:252020-10-18اقتصادي

تامین آب شهرک صنعتی میرجاوه برای جهش تولید


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: برای رفع مشکل آب شهرک صنعتی میرجاوه و مجتمع گلخانه ای سیاتک برای جهش تولید پساب تصفیه خانه آب زاهدان راهی این مناطق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ماندانا زنگنه در جلسه بررسی مشکلات آب شهرک صنعتی میرجاوه و مجتمع گلخانه ای سیاتک که با حضور شهردار زاهدان و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط در دفتر این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: تصفیه خانه آب زاهدان با توجه میزان آب مصرفی در شهرستان حجم قابل توجهی پساب تولید می کند و می توان از آن برای تامین آب مورد نیاز این مناطق در بخش های تولیدات غیر خوراکی، غیر مثمر و مجتمع گلخانه ای بهره برد.

وی بیان کرد: با اجرایی شدن این طرح پیش بینی می شود بیش از 126 هزار متر مکعب آب به مناطق مورد نظر انتقال یابد و نتیجه آن افزایش فعالیت واحد های صنعتی میرجاوه و گلخانه های روستای سیاتک خواهد بود در نهایت می تواند میزان قابل توجهی اشتغال زایی به همراه داشته باشد که با توجه به این پیامدهای مثبت، این طرح یکی از طرح های مهم استان در راستای جهش  اقتصادی به شمار می رود و انجام آن در الویت اقدامات حوزه اقتصادی استان قرار گرفته است.

زنگنه افزود: ظرفیت فعلی جمع آوری پساب های زاهدان از 30 هزار مشترک خانگی حدود 160 لیتر بر ثانیه است و  پس از تکمیل شبکه فاضلاب شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شهرک صنعتی میرجاوه برای جهش تولید

تامین آب شهرک صنعتی میرجاوه برای جهش تولید