مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 14:252020-10-18پزشكي

پاسخ رییس دانشگاه بقیه الله (عج) به ادعای ساخت داروی کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) گفت: ادعای اینکه داروی درمان قطعی کرونا ساخته شده است از لحاظ علمی صحیح نیست و نباید هر دارویی بدون گذراندن مراحل علمی و بالینی برای مصرف انسانی مورد استفاده قرار گیرد.

- حسن ابوالقاسمی رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درخصوص ادعای ساخت داروی درمان قطعی کرونا توسط یکی از نمایندگان مجلس گفت: یکی از محققان همدانی دارویی را در زمینه درمان کرونا به دانشگاه ارائه داده است که در مرحله دریافت کد اخلاق است و هنوز مطالعات بالینی خود را آغاز نکرده است.

وی افزود: توجه داشته باشیم که این دارو برای استفاده انسانی خواهد بود، لذا ادعای اینکه داروی درمان قطعی کرونا ساخته شده است از لحاظ علمی صحیح نیست و نباید هر دارویی بدون گذراندن مراحل علمی و بالینی برای مصرف انسانی مورد استفاده قرار گیرد.

ابوالقاسمی با تاکید بر اینکه تا کنون ده ها مورد از این ادعاها توسط برخی افراد مطرح شده است گفت: این افراد با برخی جوسازی ها دانشگاه را از مسیر علمی خود خارج می کنند درحالی که هیچ یک از این داروها تاثیر مثبتی نداشته است و داروی قطعی درمان کرونا تاکنون ساخته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ رییس دانشگاه بقیه الله (عج) به ادعای ساخت داروی کرونا

پاسخ رییس دانشگاه بقیه الله (عج) به ادعای ساخت داروی کرونا