مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 13:552020-10-18سياسي

آیت الله مکارم: قره باغ بایستی به جهان اسلام بازگردد


در بیانیه آیت الله مکارم شیرازی درباره منطقه قره باغ آمده است: بر همه مسلمانان حمایت از آزادی منطقه قره باغ همچون حمایت از آزادی فلسطین و دیگر بلاد اسلامی از اشغالگری لازم است و ما نیز بر این حمایت تأکید می کنیم و لازم می دانیم هر گونه میانجیگری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، آیت الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه ای، حمایت از آزادی منطقه قره باغ از اشغالگری را بر مسلمانان لازم دانست و گفت: هرگونه میانجیگری، مذاکره و تصمیم‌گیری منجر به آزادی کامل این منطقه و بازگشت آن به جهان اسلام شود.

متن بیانیه مرجع تقلید شیعیان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم در روز‌های اخیر اخبار نگران کننده منطقه قره باغ دوباره افکار و دل‌ها را متوجه این بخش از پاره تن جهان اسلام نمود.

پس از اشغال ظالمانه این منطقه در سال‌ها پیش، دوباره آتش جنگ در این منطقه برافروخته شده و خون مسلمانان مظلوم آن دیار بر زمین ریخته و برخی نیز از خانه و کاشانه خود آواره شدند که مسئولیت این امور متوجه مسببان اولیه آن یعنی اشغالگران می‌باشد.

بر همه مسلمانان حمایت از آزادی منطقه قره باغ همچون حمایت از آزادی فلسطین و دیگر بلاد اسلامی از اشغالگری لازم است و ما نیز بر این حمایت تأکید می‌کنیم و لازم می‌دانیم هر گونه میانجیگری، مذاکره و تصمیم‌گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم: قره باغ بایستی به جهان اسلام بازگردد

آیت الله مکارم: قره باغ بایستی به جهان اسلام بازگردد