مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 13:252020-10-18سياسي

برخورد قضایی با عاملان تخریب مجدد ساباط تاریخی محله عبید زاکانی قزوین


در پی تخریب مجدد قسمت عمده ای از ساباط تاریخی خیابان عبید زاکانی در بامداد روز شنبه 26 مهرماه جاری، مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین از برخورد قضایی و انتظامی لازم با مسببین تخریب این بنای تاریخی در اسرع وقت خبر داد.

- ایسنا/قزوین در پی تخریب مجدد قسمت عمده ای از ساباط تاریخی خیابان عبید زاکانی در بامداد روز شنبه 26 مهرماه جاری، مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین از برخورد قضایی و انتظامی لازم با مسببین تخریب این بنای تاریخی در اسرع وقت خبر داد.

علیرضا خزائلی روز یکشنبه 27 مهر ماه 1399 ضمن ابراز تأسف و محکوم کردن این عمل غیرفرهنگی گفت: بخش هایی از ساباط تاریخی خیابان عبیدزاکانی در اواخر شهریور ماه سال جاری تخریب شد که ضمن برگزاری جلسه با اهالی ساباط برای حل و فصل موضوع به شکل مسالمت آمیز و انجام مکاتبات لازم با مقامات قضایی برای شناسایی و برخورد با عوامل تخریب این اثر، تجهیز کارگاه برای مرمت، رفع خطر و تأمین امنیت ساباط به صورت ویژه در دستور کار حوزه معاونت میراث فرهنگی قرار گرفت و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی قزوین، خزائلی افزود: کارگاه مرمت این بنا تا ساعت پنج بعد از ظهر روز پنجشنبه 24 مهر ماه جاری فعال بود و مستندنگاری لازم نیز در این زمینه صورت گرفته که با توجه به تعطیلات هفته گذشته و تعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قضایی با عاملان تخریب مجدد ساباط تاریخی محله عبید زاکانی قزوین

برخورد قضایی با عاملان تخریب مجدد ساباط تاریخی محله عبید زاکانی قزوین