مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 12:202020-10-18سياسي

91 درصد خدمات سازمان پزشکی قانونی مربوط به معاینات است


​رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به گستردگی خدمات سازمان در بخش های تخصصی و فنی گفت: 91 درصد خدمات سازمان به بخش معاینات بالینی مربوط می شود و عمده خروجی های سازمان از معاونت پزشکی و آزمایشگاهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و سرپرست اداره کل معاینات بالینی سازمان که امروز در جلسه شورای مدیران سازمان برگزار شد، اظهار کرد: 91 درصد خدمات سازمان به بخش معاینات بالینی مربوط می شود و عمده خروجی های سازمان از معاونت پزشکی و آزمایشگاهی است.

وی افزود: هرچه مجموعه معاینات، علمی تر و دقیق تر کار کند کار مردم تسهیل می شود و مردم از این سرعت و دقت منتفع می شوند بنابراین از مجموعه معاینات بالینی انتظار می رود که با همکاری تمامی استان ها برای دسترسی هرچه بهتر و راحت تر مردم به خدمات مورد نیازشان تلاش کنند.

مسجدی با تأکید بر اینکه مجموعه بازرسی و رسیدگی به شکایات محل رجوع مردم و مأمن آنهاست، گفت: در صورتی که که مراجعین گله مندی و نارضایتی از دریافت خدمات داشته باشند، اولین محل مراجعه آنان، مجموعه بازرسی خواهد بود بنابراین مردم باید در این بخش محترم شمرده شوند و درخواست آنان به بهترین شکل ممکن مورد رسیدگی قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

91 درصد خدمات سازمان پزشکی قانونی مربوط به معاینات است

91 درصد خدمات سازمان پزشکی قانونی مربوط به معاینات است