مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-18اقتصادي

طلای سیاه در چه مسیری در حرکت است؟


بازار طلای سیاه این روزها شرایط متعادلی ندارد و با هر تصمیم و جرقه ای اتفاقات جدیدی در آن رخ می دهد، کارشناسان نیز بر این باورند که اصلاح قیمت در این بازار متاثر از عوامل متعددی همچون شیوع بیماری کرونا، - جی پلاس، بزرگترین شرکتهای بازرگانی نفت جهان شامل ویتول، ترافیگورا و گانوور پیش بینی کردند روند احیای تقاضا برای نفت به دلیل موج دوم شیوع ویروس کرونا آهسته خواهد شد و قیمت نفت در اکتبر سال آینده به 50 دلار یا بالاتر صعود می کند.

این در شرایطی است که بهای معاملات نفت برنت روز پنج شنبه تحت تاثیر وضع محدودیتهای جدید از سوی اقتصادهای اروپایی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و ابهامات فزاینده نسبت به دورنمای رشد اقتصادی و احیای تقاضا برای سوخت، 1.

6 درصد نزول کرد و به 42 دلار و 62 سنت در هر بشکه رسید.

ایسنا نوشت؛ راسل هاردی، مدیرعامل شرکت ویتول در اظهاراتی در مجمع انرژی اینتلیجنس پیش بینی کرد که قیمت نفت در اکتبر سال 2021 به 55 دلار در هر بشکه می رسد، در حالی که جرمی وایر، مدیرعامل ترافیگورا قیمت نفت را 52 دلار و توربیورن تورنکوییست، مدیرعامل شرکت گانور 50 دلار پیش بینی کردند.

این مدیران همچنین اظهار کردند که تقاضا در اروپا و آمریکا احتمالا به پیک خود رسیده است، با این حال آنها انتظار دارند تقاضای بسیار قوی برای نفت و سایر کالاها از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلای سیاه در چه مسیری در حرکت است؟

طلای سیاه در چه مسیری در حرکت است؟