مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-18اقتصادي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 27 مهرماه


واکنش قالیباف به گرانی ها و پایان محدودیت های تسلیحاتی/ توضیحات نیکزاد درباره قطع میکروفون ناطقان در مجلس/ موافقت مجلس با یک فوریت طرح حمایت مالی از افشاگران فساد/ انتخاب نمایندگان عضو هیات نظارت بر اندوخته اسکناس/ اعلام وصول 8 سوال از وزیر خارجه و.

- .

از جمله مهمترین اخبار امروز(یکشنبه) بیست و هفتم مهرماه 1399 مجلس هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد و بررسی طرح استفساریه تبصره 1 بند (ذ) ماده 87 قانون برنامه ششم و لایحه الحاق یک تبصره به ماده 10 قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب (در امور مدنی)، لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جاده ای مسافر و کالا بین ایران و سوییس، انتخاب ناظران در هیأت نظارت اندوخته اسکناس، هیأت نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار و شورای برنامه ریزی و توسعه استان ها در 11 استان و .

در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

واکنش قالیباف به گرانی ها و پایان محدودیت های تسلیحاتی رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی با بیان اینکه گرانی های افسارگسیخته در بیشتر کالاهای ضروری و مورد نیاز مساله امروز همه مردم است، گفت: این یک واقعیت تلخ است که رکوردشکنی های نگران کننده قیمت ارز و تورم لجام گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 27 مهرماه

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 27 مهرماه