مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 10:002020-10-18بين الملل

الجزیره: علی رغم اصرار آمریکا محدودیت های تسلیحاتی ایران لغو شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ساعتی بعد از پایان محدودیت های تسلیحاتی ایران رسانه های معتبر جهان با انتشار گزارش ها درباره این موضوع، - الجزیره در گزارشی تاکید کرد به رغم تلاش های ایالات متحده برای ممانعت از لغو محدودیت تسلیحاتی ایران، از امروز یکشنبه این محدودیت ها به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ساعتی بعد از پایان محدودیت های تسلیحاتی ایران رسانه های معتبر جهان با انتشار گزارش ها درباره این موضوع، بر شکست آمریکا برای تمدید این محدودیت ها تاکید کردند.

ساعت 3:30 بامداد امروز امروز (یکشنبه 27 مهر ماه/18 اکتبر) محدودیت های تسلیحاتی ایران در پنجمین سالگرد حصول برجام به صورت خودکار پایان یافت و از این به بعد محدودیت صادرات و واردات اقلام تسلیحاتی از مبدا و به مقصد ایران لغو و محدودیت سفر 23 شخص حقوقی موضوع فهرست قطعنامه 2231 خاتمه یافت (جزییات بیشتر).

الجزیره درباره این موضوع گزارشی تحت این عنوان منتشر کرد: به رغم مخالفت ایالات متحده، محدودیت های تسلیحاتی ایران منقضی شد .

این رسانه نوشت: طبق بخشی از قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل در ارتباط با برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، محدودیت 13 ساله تسلیحاتی این شورا (علیه ایران) روز یکشنبه به پایان رسید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجزیره: علی رغم اصرار آمریکا محدودیت های تسلیحاتی ایران لغو شد

الجزیره: علی رغم اصرار آمریکا محدودیت های تسلیحاتی ایران لغو شد