مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-18اقتصادي

هزینه11میلیارد ریال برای اجرای طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد یاسوج


معاون بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11 میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری راه و شهرسازی برای اجرای طرح بازآفرینی شهری در نجف اباد هزینه شد.

- معاون بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد هزینه11میلیارد ریال برای اجرای طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد یاسوج ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11 میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری راه و شهرسازی برای اجرای طرح بازآفرینی شهری در نجف اباد هزینه شد.

سیاوش رشته دراز افزود: پروژه آسفالت و جدول گذاری محله نجف آباد در قالب طرح باز افرینی شهری با حمایت ویژه استانداری و همراهی اداره راه و شهرسازی هم اکنون بیش از90 درصد پیشرفت فیزیکی و بزودی به پایان می رسد وی اظهارکرد: در همین راستا در طی این 14 هزار136 مترمربع زیرسازی آسفالت محله نجف آباد در قالب طرح بازآفرینی شهری انجام خواهد شد.

معاون بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه سال جاری به علت بارندگی های زیاد شاهد آب گرفتگی معابر و شرایط نامناسب موجود در این محله بودیم، تصریح کرد: در این راستا و به جهت رعایت و رفاه حال مردم در فصل بارش پیش رو ، بیش از 1000متر جدول گذاری برای رفع این مشکل در محله نجف آباد همز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه11میلیارد ریال برای اجرای طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد یاسوج

هزینه11میلیارد ریال برای اجرای طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد یاسوج