مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 09:402020-10-18سياسي

بررسی ناتمام ایجاد لایه گردشگری در طرح تفصیلی شهر تهران


اعضای شورای اسلامی شهر تهران به دلیل اتمام وقت قانونی جلسه شورای شهر بررسی طرحی درباره ایجاد لایه گردشگری در نقشه های طرح تفضیلی را به جلسه آینده موکول کردند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران به دلیل اتمام وقت قانونی جلسه شورای شهر بررسی طرحی درباره ایجاد لایه گردشگری در نقشه های طرح تفضیلی را به جلسه آینده موکول کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز بررسی طرح الزام شهرداری تهران با توجه به ظرفیت های گردشگری در فرآیند بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران و ایجاد لایه گردشگری در نقشه های این طرح را روی میز بررسی قرار داده و محمد سالاری رییس کمیسیون معماری در تشریح دلایل نگارش این طرح گفت: بسیاری از نگرانی های که در این طرح در خصوص توجه به گردشگری ذکر شده در پیوست های طرح تفصیلی نیز موجود است.

اما با توجه به این که رویکرد مدیریت شهری پنجم انسان محوری و توجه بیشتر به قلمروی عمومی و ارتقای کیفیت زندگی است، کمیته ای گردشگری شورای شهر طرحی را ارائه کرد که در آن براساس برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران، شهرداری موظف است در بازنگری طرح تفصیلی به رویکرد گردشگری توجه ویژه کند.

وی با اشاره به بررسی این طرح در کمیسیون شهرسازی نیز گفت: شهرداری می بایست براساس این طرح در بازنگری طرح تفصیلی ،نظام گردشگری و توزیع عناصر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ناتمام ایجاد لایه گردشگری در طرح تفصیلی شهر تهران

بررسی ناتمام ایجاد لایه گردشگری در طرح تفصیلی شهر تهران